10 Ağustos 2012 Cuma

bir romalı gibi uzanmış ve bir persli gibi şairane...

    Anlamanın yolu gitmekten geçiyor... Allak bullağım, iki adet otuzluk bardak bir adet seramik kupa, bir viski bardağı( on the rocks) ve bir adet arjantin ile bir adamın ayağına 4 dikiş atılmasına ve de başka bir adamın elini yakmasına sebebiyet verdim... Evvelsi gün kafam fena açıldı, hiç düşünmediğim basitlikte ki düşünceler kafamda döndü durdu.. Hep iki şık var, terk ediş ve ilahlık durumu, artık romantikmiyim neyim, ben hep bir üçüncü durumun da olduğunu düşündüm. Bir başka çıkış yolu. Fakat anlıyorum ki böyle bir yol için henüz çok erken, böyle bir yol varolucaksa henüz gerçekten çok erken...Herkes için...

      Kafamda dönüp dolanan tilkileri hizaya sokmam gerek. Umursamama evresine geçmem gerek. Kendimi korumak zorundayım. Keşke seni ilahi derece sevebilecek gücüm olsaydı. Ama sevemiyorum. Canımın acımasını içime sindiremiyorum. Sadece senin mutlu olmandan mutlu olamıyorum, tamam tamam bu kadar sert değil etrafımda olman çok hoşuma gidiyor ve o anların tadını kesinlikle yaşıyorum, yan oda da olman yerde ki sedirde uzanman, yanım da olman bence benim başıma gelebilecek en güzel şey... Ama sonra sen değişmeğe başlıyorsun, yanıma geldiğin uç ya da dip durumdan yavaşça çıkıyorsun, bu yavaşça yukarı tırmanış, aslında asgariyeye dönüş, egonu ortaya çıkartıyor ve bu nokta da ben diğer oda da uzanmış çizgifilm sevreden ve içeride aşık olduğu kızın olduğu bir adam olarak o, anın tadını çıkaramıyorum, zira kendimi salak olarak görüyorum. Kandırılmış, işletilmiş ya da bir tedavinin ilacı gibi, tedaviden sonra ihtiyaç duyulmayan...

      Asgariye ye dönüş sürecinde, artık egolar devreye girince, senin beni nereye koyacağını bir türlü kestirememenden kaynaklı olarak, en yakın ve en kolay olanla karşılaştırıyorsun ve bana şunu diyebiliyorsun - evet! kafamı dağıtmaya ihtiyacım var, ve evet kafamı onlarla dağıtabiliyorum çünkü; seninle aramdaki, muhabbet onlarla aramda yok. Ya da buna benzer birşey diyorsun.. Öncelikle ben arkadaşın dostun ve yahut bu tanımlarla yakınında olabilecek biri değilim, ki buna göre beni karşılaştırdığın örnek yanlış, İkincisi, benim sana benden başka insanlarla takıldığında sana, seni onlardan kıskanıyorum demeye hakkım yok. Çünkü; hayatında herhangi bir isim sıfat fiil zamir halinde değilim. Anlatılması çok güç olduğu sanılan ama basitçe sana karşı öncelik sahibi bir insanım. Zaafımsın. Hayalk kırıklığımsın ve rüyalarımsın..

      Sonuç olarak ya da bir sonuç varsa eğer, lütfen dip veya zirve anlarında bana gelme, bana ne yaptığın konusunda hiç bir fikrin yok. Sana karşı olan hislerim ve hareketlerim karşısında senden görmeği umduğum hareketler, görmeği umduklarım olmadığı için ve herşeye rağmen seni seviyor olup sende bana karşı bir sevgi oluşturamadığım gibi bir talihsizlik yaşadığım için( ha keza sen beni sevdiğini söylüyorsun ama bana halimi hatrımı soracağına ismi lazım değil hıyarın tekini soruyorsun yani demek istediğim; söylem ve eylem uyumu.) bir türlü bu işin altından kalkamadığım için seni kendini baskı altında hissettirip kendimden uzaklaştırtığım için, anın tadını çıkaramadığım için, sadece seni sevdiğim için açıkca, sen mutlu olduğunda kendimin de mutlu olacağı bir egoya sahip olmadığım için, beklentiler içinde olduğum için, seni öpmeğe kalkıştığım için, yanında olamadığım ve olmamamın sebebi lanet gururum içim, seni seviyorum diyip gidip köşeme çekildiğim için ve istediğin gibi biri olamadığım için, önceliğim olduğun için, kısaca bunun altından kalkamadığım için özür dilerim...
Keşke seni ilahi olarak sevebilseydim, senin mutlu olmandan mutlu olabilseydim. Seni kendimden özgür bırakabilseydim. Yapamadım, beceremedim. Tek başıma altından kalkamadım..      Şimdi artık seni görmek istemiyorum, üç yıl çok uzun bir süre ve ben tek başıma daha iyiyim eğer gerekli olan şey mutluluksa tabii. Sorumluluklarım var, para kazanıp hayatta kalmak istiyorum, bugün ki gibi kimseyi incitmek istemiyorum.. Hiçbir zaman en azından şu zaman, tamamiyle dağıtabileceğim kadar ekonomim olmayacak, hayatta kalmak zorundayım ben yalnız bir adamım ama arkadaşlarım var.. Sevgilim, nar tanem, söyle bana, çok şey mi istiyorum senden..?
     bu gece için,
     tatlı rüyalar, mutlu geceler hanımefendi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder