14 Kasım 2011 Pazartesi

c.e.................

Ben bugün senin bana çalıştığını söylediğin ama benim gitmekte geç kaldığım yere gittim. İstiklalde camiinin arka sokağının köşesinde idim. Tadilat bok püsür bitki çayı beş lira vesaire... Göz bebeklerim büyüdü. Cebimde elim tuttuğu sözü, daha sıkı tuttu. Tam karşımda gece hayatı ile röpörtaj yapan bir kameraman ve mikrafon soru soran kız ile, üç delikanlı vardı. Delikanlı soru ne bilmiyorum ama doğru cevap vermiş olacak ki bişiler kazandı.. fakat ben sana tuttuğum sözü kaybettim.. Ellerim cebimde gevşedi.. Bir diş agrısı başladı, bacaklarım çok ağrıdı... İstiklal caddesinin sonsuzluğunun bir anda bitivermesi. Sonsuzluğa da bir anda bitmek mana kazandırır.... Şimdi bir söz var cebimde, önceden tuttuğum...

Düş neredesin? Gökyüzü maviye döndü mü ?
c.e

ve ben sonra gittim bıyık çizdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder