12 Kasım 2012 Pazartesi

Sabahın kör saatlerinde sahilde bir kayanın üzerin elinde herhangi bir günden kalma birasıyla dünyanın en tehlikeli adamı oturmaktaydı. Köpüren dalgaların beyaz bulanıklığına bakıp dünyanın nice denize bakan kayalaının üstünde diğer tehlikeli adamlarla konuşmaktaydı. Saçma sapan hayat alemlerinin hiç de saçma olamayan kurallarının ötesinde, elinde herhangi bir günden kalan birası sanki o taşı oraya kendi koymuş gibi azametle oturuyordu, denizi görebileceği en güzel yerde...
Deniz aynı andan gökyüzünü de görebileceğimiz yerde en güzel halini gösterir bize, hayat olduğumuz yerin uzağında özletir bize kadıköyü. Ve mesafeler belirler özlemin şiddetini... tamam halen daha sorun değil, burası güzel ve ve sıcak çünkü biz burdayız ve burada biz seni anılarımızla yaşatmaktayız. İçtiğim biraların bahanesi edilecek iki sohbetin nedeni, sen varsın diye içiliyor o içkiler sen varsın diye dinleniliyor o içkiler bugün thom york en zengin adamıysa olduğu yerin ben sen varsın diye dinlediğim içindir.... şu anda kafam vücudumdan ağır ve s. k. nın dediği gibi kalemşörlükte yapmıyorum yarın bu yazdıklarımın arkasında durmayacağım, ahlaksızca kendi yaptıklarımın sebebini sana yüklüyorum yüklediğim sen ise benden başkası değilsin, eğer bensen benim seni istediğim her gerçeklikte katlanarak  çoğalan her gerçeklikte benimle olup şu anda içinde bulunduğum tek ve yegane ben gerçeğinde, diğer gerçeklerde seçimlerinden dolayı varolduğun için... yoksun. Beni burada bu gerçeklikte sevmiyorsan biliyorum ki diğer varolabilecek bütün gerçeklikler de beni seviyorsun. tüm varoluşa yayılmış en aptal ben, ben olduğum için, diğer benlerin hepsi mutlu, bir yönden bakarsak o milyonlarca spermin arasından şanslı olupta bu dünya da meydana gelmek pek de iyi bir kader değidir demek ki?
Her neyse sakinliğimin devam ettiği şu sıralarda aklıma gülümsemesi güneşe benzeyen parıldayan arkadaşım geldiğinde artık oyunun içinde olmadığını düşünüyorum... daha önce söyledim sanırım şimdi de gülümseyerek söylüyorum ölüm; bizim birbirimizi daha çok üzmemizden başka bir işe yaramıyor, ne bu dünya da ne de seninle birlikte varolabilecek kadar şanslı bizim diğer dünyalarımızda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder