16 Eylül 2011 Cuma

işte şimdi tüm korkumla...

Bak işte şimdi, o ilk dalgaların kabardığı beşiktaş iskelesinin yanındayız. Yeniden. Şimdiden çaylarımız bitmiş bile. Çalışan ikinci çaylarımızı getiriyor... şimdiki zaman içinde gerçek değiliz. Gerçekten bir haberiz. Tutuyorum ellerini. tamam kavga ettik, görüşmedik alındık ve darıldık hatta seviştik ve öpüştük. Olmaz mı deneyemez miyiz tekrardan. Bak bende öpüşmemizden kaynaklı bir ümit var. Hadi bak işte o rüzgarlar tekrardan esiyor. Olmazmı atlasak bizde. Ver yansın desek el açsak yangın yerinde. Çok mu... Ama bak o bakışın bir anda duvar oluşun. Beni karşında görmeyişin. Gördüğünün ben olmayışının. O acımasızlığının. Kadının en korkutucu yanı bir anda büyümesidir. Bir anda maddeleşmesi bir anda elle tutulur gözle görülür olmasıdır. Bu korkunçtur.. Eğlenceli bir şekilde süren hayatımızda birden senin büyümen taşlaşman ve bana bakışlarında duvar varcasına bakma ihtimalin korkutuyor beni. Korkuyorum, seni sevmekten korkuyorum.
Bir gün gideceğin ihtimalinden, senden kaynaklı ihtimallerden korkuyorum.. korkum engelliyor sevgimi. Şimdi olsan, bak erkeğin hayalciliği başkadır, bu uzaktan sorumsuzluk ya da çocukluk olarak görülür, şimdi burada olsan bana bir sarılsan, benim sende hayal kurduğum sevgi gösterisini bana, ben sana söylemeden bana göstersen. Dur dur çok mu oldu... ama hayal ya işte boşver olsa ya diye düşünelim. Sevmezmiyim en çok seni, düşünmezmiyim en çok seni, herkeslerden herşeylerden korumaz sakınmaz el üstünde tutmazmıyım seni... ama korkuyorum senden, sana kendimi vermekten. Bak, ben sevmeyi bilmiyor değilim. Aslında ben çok uzun süredir mağrur bir sevenim. O kadar ki bu sevme artık o kadar ben oldu o kadar çok benim bir parçam oldu ki, bütün bir diğer sevmelerden farklılaştı. Tamamiyle bensel bir sevme kalıbı.. bencil değil bensel, çünkü bencil olsaydı seni sevemezdim... İşte şimdi rüzgarın hızlanıp yaprakların solduğu, şarabın kızıllığının arttığı zamanlardayız... Ben burada uzanmış türlü hayallerin korkularıyla seni bekler haldeyim. Tüm korkumla karşında dikildim. Ne olur sen.. ezip geçme beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder